Cinta Bersemi di Putih Abu-abu.

Assalamualaikum

Hai Beliebers and Directioners 


haa korang tahu tak cerita ni ? okey mien dengan adik mien dah gila dah dengan cerita ni.cerita ni mengisahkan pasal perempuan nama LUNA (jessica anastasya) dan alex (rizky nazar) dan etc .. 

cerita ni pulak cerita yang mengantikan sinetron indonesia 'Benci Jadi Cinta'.best jugak la cerita ni..first-first mien tak minat,tapi lepas tengok rizky nazar tu.fuhh hensme bhaii.terus jatuh cinta tengok cerita ni.cerita ni untuk remaja.untuk orang-orang dah berumur tengok pun boleh juga,tapi confem dorang tak minat sangat.

meh sini mien tunjukkan pelakon-pelakon sinetron cinta bersemi di putih abu-abu key (yang mien tahu je) :-

Jessica Anastasya sebagai LUNA :)
Rizky Nazar sebagai Alex :)
from left : Vinessa Ladiatry Lileka(clara),Nahza Soebijakto(Cindy),Priyanka Melodi (Aurel)
Kevin Lukas sebagai -
Rizky Julio sebagai Bima.

haa.kan dahh ? hensme gila rizky nazar tu.jessica anastasya tu comel.kbaii 
aku jatuh cinta dengan cerita ni =.=